Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Καλή Ανάσταση με Πασχαλινές κατασκευές!!!

Καλημέρα και Καλή Ανάσταση!

Μοσχοβόλησε το σπίτι πασχαλιές!!!!
Μα πόσες μέρες έχω στα αλήθεια να συνδεθώ στο μπλογκ μου!!!
Οι ετοιμασίες για το Πάσχα καθώς κι η κατάνυξη της εβδομάδας που πέρασε είναι οι βασικοί λόγοι!Συν το χαλασμένο cart reader  που μου στέρησε τη δυνατότητα να ανεβάσω φωτογραφίες κι ενώ την ανάρτηση την είχα έτοιμη οι φωτογραφίες μου έλειπαν!!!
Να 'μαι λοιπόν σε μια ανάρτηση που έχει λίγο απ'όλα!!!

Διακοσμητικά από τσόφλια αυγού και φιδέ:
Μια ιδέα για πασχαλινή διακόσμηση με υλικά που δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτε αλλά δίνουν όμορφο αποτέλεσμα!
Σας έχει συμβεί φαντάζομαι να μιλάτε με κάποιον που μοιράζεται τα ίδια ενδιαφέροντα και με μια κουβέντα να αποκαλύπτεται μπροστά σας η ιδέα που αναζητούσατε!
Αυτό συνέβη σε μένα πριν δυο μέρες όταν μια νηπιαγωγός από το σχολείο του γιου μου με ρώτησε τί ετοιμάζω για το Πάσχα! "Έχω κρατήσει κάποια τσόφλια από αυγά και σκέφτομαι να τα διακοσμήσω με χαρτοπετσέτα πάνω σε μια βάση από πηλό" απάντησα."Πάρε φωλίτσες από φιδέ και στήριξέ τα" μου είπε "κάτω ο φιδές και το αυγό κολλημένο!Τα έχω δει κι είναι πολύ όμορφα"
Ντινγκ!!!!Ένα καμπανάκι χτύπησε μέσα στο κεφάλι μου!!
Μετά από 5 λεπτά βρέθηκα στο σούπερ μάρκετ να αγοράσω φιδέ.Αντί για αυγό κανονικό θα χρησιμοποιήσω μόνο τα τσόφλια που είχα φροντίσει να κρατήσω ούτως ή άλλως.Επί εβδομάδες όποτε ήταν να χρησιμοποιήσω αυγό το έσπανα προσεχτικά από την κάτω του μεριά,το άδειαζα (το να βγει το αυγό από το μικρό άνοιγμα είναι λίγο μπελάς !!!) και το ξέπλενα με λίγο ξύδι και  νερό.
Σήμερα το μεσημέρι μαζί με τον Αντώνη το σχέδιο τέθηκε υπό εφαρμογή.
Σε ένα μπωλάκι με νερό βούτηξα  λίγο πράσινο γκοφρέ χαρτί και το χρωμάτισα.Διέλυσα και λίγη ατλακόλ για σιγουριά.
Βούτηξα τις φωλίτσες και βάφτηκαν ένα γλυκό λαχανί.
Κόλλησα επάνω το αυγό χρησιμοποιώντας ατλακόλ.Έτοιμα!
Άλλα τα βάψαμε με ακρυλικά,σε άλλα κόλλησαμε κομμάτια χαρτοπέτετας ακανόνιστα κομμένα με το χέρι και σε άλλα προσθέσαμε πούλιες.
Όμορφο και ανέξοδο διακοσμητικό δε συμφωνείτε;

(αυτό είναι το κείμενο που γράφτηκε μέεεερες πριν-ιδού κι οι φωτογραφίες)



Εδώ είναι ακόμη με την κόλλα που όμως μετά στεγνώνει και δε φαίνεται τίποτε!!!!

Στο  μεταξύ έφτιαξα τσουρέκια,διακόσμησα τη λαμπάδα του βαφτισιμιού μου



 κι έβαψα τα αυγά με μια καινούργια για μένα τεχνική που μου την έμαθε ταρατατάν .... ο γιος μου!Έτσι έβαψαν τα αυγά στο σχολείο του κι είναι πολύ ενδιαφέρουσα!!!
Αφού βράσουμε τα αυγά  ζωγραφίζουμε πάνω τους με κηρομπογιά ότι  θέλουμε: πεταλούδες, πασχαλίτσες, λουλουδάκια όπως ακριβώς θα ζωγραφίζαμε σ'ένα χαρτί,γράφουμε ευχές

Χρόνια πολλά

ή τα ονόματα των καλεσμένων μας  ή κάνουμε απλά "μουτζούρες" και στη συνέχεια τα βουτάμε στη βαφή σύμφωνα με τις οδηγίες. Όταν βγουν τα σημεία με την κηρομπογιά έχουν μείνει ανέπαφα!!




Αυτή τη στιγμή η μαγειρίτσα μου ψήνεται και μου 'χει σπάσει τη μύτη!!!Για όσους θελήσουν να θυμηθούν τη συνταγή δείτε εδώ.

Μέρες που είναι ας μην γκρινιάξω, να πω μόνο ότι για να γράψω την ανάρτηση παιδεύτηκα αρκετά.Ο blogger  μ'ενημέρωσε ότι δεν έχω άλλο χώρο για να ανεβάσω φωτογραφίες και δεν ήξερα τί να κάνω!!!Αν κανείς  το έχει πάθει ήδη ή ξέρει τί χρειάζεται να κάνω  ας με ενημερωσεί παρακαλώ εν μεσώ αρνιού, σούβλας, αυγού και χορού !!!!

Πολλές ευχές για Καλή Ανάσταση ,για υγεία κι αισιοδοξία.
Το Αναστάσιμο Φως ας φωτίσει τις καρδιές και τα μυαλά όλων μας!
Χρόνια πολλά
Πολλά φιλιά!!!

13 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΕΞΥΠΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΗΡΟΜΠΟΓΙΕΣ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΡΩΤΟΝ ΤΙΣ ΜΙΚΡΑΙΝΩ ΟΛΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΤΟ GOOGLE +
    ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα,και του χρόνου,όλα τα πασχαλινά σου πολύ όμορφα!
    Είδες,πόσα μαθαίνουμε από τα μικρά-πριν χρόνια κάπως έτσι έμαθα να βάφω τα αυγά με κρεμμυδόφλουδες.
    Και η δική μου μαγειρίτσα βράζει και...με κολάζει.
    Να περάσετε όμορφα,με αγάπη και χαρά-καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση!!!
    Με Υγεία και Χαρά!!!
    Καλά να περάσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με τις φωτογραφίες. Αν μπορεί κάποιος να μας συμβουλεύσει θα ήταν υπέροχο. Ο φιδές καταπληκτική ιδέα για φωλιές...τα αυγά σας υπέροχα...και εμείς με κηρομπογιά τα βάψαμε...Να περάσετε όμορφα, να φάτε μέχρι να μην χωράει άλλο...εγώ αυτό έχω σκοπό να κάνω! Καλή Ανάσταση, φίλη μου καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα .Η χαρη του Χριστου να σου χαρισει ο,τι αναζητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι... Όλα είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Αννούλα κι εγω όπως βλέπεις αφού τον ανάστησα κι ησύχασα κολλημένη στο πισί η ώρα 3,30 (ο Παπαδόπουλος φταίει με τα τραγούδια του)πολύ ωραίες οι κατασκευές σου και του Χρόνου!
    Οσο για τις φωτογραφίες καλά θα κάνεις να κοιτάξεις στο Λευκωμα Picassa που αποθηκεύονται όλες οι φωτο που ανεβάζουμε στο μπλογκ μας,θα διαπιστώσεις οτι έχεις διπλές ή τριπλές.ΔΙΕΓΡΑΨΕ τις περισσιες, απλά πρόσεξε μη διαγράψεις αυτή που ήδη έχεις ανεβάσει στην ανάρτηση. Ετσι θα σου ελευθερωθεί πολύς χώρος και φυσικά μίκρυνέ τις κάθε φορά.Ελπίζω να βοήθησα.
    Αϋριο με καλό,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη! Καλώς σε βρήκα, Αννα! Πολύ όμορφο και δημιουργικό το "σπιτάκι" σου! Να περάσεις πολύ πολύ καλά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά, Αννούλα μου! Με υγεία και ευτυχία! Πολύ έξυπνη η κατασκευή με τα αυγά και το φιδέ, αλλά κι η ζωγραφική με τις κηρομπογιές θα εφαρμοστεί του χρόνου, γιατί φέτος δεν πρόλαβα, την είδα αργά την ανάρτηση :-(( Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, ήμουν έτοιμη να σου στείλω μέιλ....σε σκεφτόμουνα το πρωί....Ευτυχώς, είδα την ανάρτηση....Χρόνια Πολλά και Καλά!! Χαίρομαι πολύ πολύ που είστε καλά και μας δείχνετε υπέροχες ιδέες (φοβερή αυτή με το φιδέ!!)
    Κι εγώ έκανα το ίδιο με μερικά μεγάλα αυγά που είχα, τα έσπαγα από κάτω, έκανα μια μεγάλη τρύπα για να βγει το αυγό, τα έπλενα και τα κρατούσα....όμως εγώ δεν είχα σκεφτεί το φιδέ, κι έτσι τα κόλλησα σε μια χάρτινη αυγοθήκη που διακόσμησα όπως και τα αυγά....του χρόνου εννοείται θα σε αντιγράψω....χαχαχα

    Εν πάση περιπτώσει τα αυγά σας είναι υπέροχα και η μαγειρίτσα φαντάζομαι το ίδιο.....

    Έχω κι εγώ πρόβλημα με τις φωτο, σκέφτομαι να αγοράσω επιπλέον χώρο....δε φρόντιζα βλέπεις να τις μικραίνω όλες σχολαστικά....και τώρα αυτή η δουλειά είναι δύσκολη και άχαρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή